Hledat v databázi her

Spotřebitelské pasti

( 0 hlasů ) 
  • Zveřejněno 12. 11. 2012 14:30
  • Napsal Čakrtová Michaela (Střízlík)
  • Zobrazeno: 1675

Vyzkoušejte si záludnosti reklamací vadných výrobků. Aktivita pro starší.

Proč aktivitu hrát:

  • Hráči si vyzkouší reagovat na komplikace spojené s reklamací a dalšími spotřebitelskými situacemi

Délka: 20 minut

Počet účastníků: 4 a více

Pomůcky: lístečky s popisy rolí

Dvojice hráčů dostanou každý zadání své role do scénky. Nedomlouvají se, pouze si každý krátce promyslí, co bude přesně dělat. Začnou hrát a diváci – ostatní – mohou scénku kdykoli tlesknutím stopnout. Učiní tak ve chvíli, kdy mají pocit, že reklamující se mohl zachovat lépe.

Vedoucí uvádí tyto případy pak na pravou míru.

Dvojice postav pro hru:

Zákazník reklamující mobil. Obchodník, který tvrdí, že k telefonu musí být originální krabice a tu kluk nepřinesl. Navíc mu vysvětluje, že mobil byl prodán v předvánočních slevách a na to se záruka nevztahuje.
Zákazník reklamující sportovní boty. Prodavač tvrdí, že v obchodě není nikdo, kdo by mohl reklamaci přijmout. Dále se snaží od dívky získat originál paragonu.
Zákazník jdoucí do supermarketu. Bezpečnostní ochranka supermarketu, která mu chce prohlédnout tašku.

Samozřejmě můžete doplnit další situace, podle vlastního uvážení.

Co se účastníci naučí:

Reagovat v takových situacích, kdy prodejci nebo někdo další nespolupracuje ideálně.

Zobrazit další články autora

Login or Register